Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Apa Kelebihan ESP Shaklee Berbanding Susu Soya Lain?

with 0 Comment

Saya jatuh cinta denganmu!

Sebelum saya mengenali Energizing Soy Protein Shaklee, saya beranggapan susu soya adalah sama walaupun berbeza jenama . Tanggapan typical ini muncul apabila saya kurangya ilmu mengenai soya. Saya mula bercinta dengan ESP Shaklee ini semasa mengandungkan anak kedua saya iaitu Ilmuna Izzahra dan berasa berbeza apabila seminggu saya minum ESP. Badan rasa bertenaga, tidak lagi letih lesu dan yang paling seronok apabila ada rakan sekerja menegur kulit wajah saya semakin cantik berseri. Wow! Seronok sangat!


Jom minum soya ESP


Sebenarnya ESP shaklee adalah berbeza dengan susu soya lain di luar sana. Jika kita ingin mencari susu soya, pastikan ciri-ciri soya itu selamat dan tidak memudaratkan diri. Apakah ciri-ciri susu soya yang baik dan selamat?  Boleh baca link di bawah ini


Kriteria/panduan/guideline utk memilih suplemen SOY PROTEIN

.

Apa Kelebihan ESP Shaklee berbanding susu soya lain?


  • Ia mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif dan hanya memilih soya yang berkualiti tinggi sahaja.
  • Kacang soya yang digunakan adalah mengandungi NON GMO (non genetically modified organism) di mana ia diproses menggunakan suhu yang rendah.
  • Setiap satu tin Soy Isolate Protein Shaklee dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan tenaga segera dan tahan lama.
  • Satu-satunya produk di pasaran yang mengandungi kesemua 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh.
  • Sangat sesuai bagi pesakit kencing manis kerana kandungan Indeks Glisemik (HI) yang rendah iaitu 39.
  • Satu hidangan soy protein ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh badan.

Jom minum soya ESP

Sekarang uols dah tahukan macam mana nak memilih susu soya yang terbaik dan selamat. ESP Shaklee adalah susu soya terbaik dan selamat untuk kita minum. Oh ya, uols tahu tak apa kebaikan dan kelebihan ESP Shaklee ini? Jemput klik link di bawah ini

Faedah dan Kebaikan Energizing Soy Protein Shaklee - ESP


Saya sudah merasai kebaikan ESP Shaklee ini. Orang kata ESP effects! Antara salah satunya ialah kulit anak kedua saya Ilmuna Izzahra halus mulus bebas dari mudahnya jangkitan ekzema. Ini gambar dia ketika8 bulan. Dia memang tak pernah kena sakit kulit dan ekzema. Alhamdulillah.


Jom minum soya ESP

Jadi jangan pening-pening lagi nak pilih susu soya mana. Pilihlah ESP shaklee! ESP adalah hot produk Shaklee! ESP Shaklee memang terbaik berbanding dengan susu soya lain. Saya dah bercinta selama 4 tahun dan menikmati kebaikan ESP Shaklee ini. Takkan uols tengok sahaja. Jomlah dapatkan ESP Shaklee ini dengan klik gambar di bawah




Boleh hubungi saya untuk pembelian Shaklee atau daftar jadi ahli Shaklee di:

♥ Maznifaeza Mustaffa
♥ sms/whatsApp:  016 - 5199271
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk info terkini
Setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma daripada saya.



0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?