Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Hidup sihat dengan Shaklee!

with 0 Comment
Sihat, Ceria dan Bahagia bersama Shaklee!

Assalamualaikum semua! Salam ceria kepada pegungjung setia blog Superbvitamin. Alhamdulillah hari ini saya berjaya untuk mengemaskini blog saya yang bersawang ini. Jangan risau dan bimbang. Saya masih seperti dulu dan sentiasa istiqamah menyebarkan kebaikan shaklee kepada semua. Cuma sejak akhir-akhir ini saya kesuntukan masa untuk bermadah kata di blog saya ini.

Bulan Disember akhirnya tiba juga. Bulan terakhir untuk tahun 2013 ini. Apakah tahun ini segala azam dan matlamat kita sudah terlaksana semuanya? Adakah kita masih seperti dulu atau sudah berjaya meningkatkan taraf hidup kita? Macam mana prestasi ekonomi kita dan keluarga? Memberangsangkan atau sebaliknya? Tepuk dada tanyalah iman. Hanya kita sahaja yang mampu mengubah diri kita. Nak seribu daya tak nak duduklah diam-diam.



Oh ya, Disember ini bulan promosi untuk Omega Guard Shaklee. Beli 6 botol dapat percuma 1. Memang banyak kebaikan omega guard shaklee ini. Ia merupakan minyak ikan paling baik di dunia. Boleh baca kebaikan Omega Guard Shaklee di sini

Saya juga nak warwarkan dengan sukacitanya kepada pembaca setia SuperbVitamin bahawa mulai Disember ini uols boleh mengikuti segmen 'Marhalah Ibu Hamil'. Segmen ini menceritakan perjalanan kehamilan saya bersama Shaklee. Alhamdulillah dengan rezeki Allah untuk saya hamil kali ketiga. Tunggu yek!



Kepada yang berhasrat untuk  meningkatkan ekonomi sendiri dan keluarga, Shaklee boleh memberi peluang untuk kita keluar dari masalah sengkek. Belum hujung bulan dah sengkek. Apa cerita ni? Macam mana nak survive? Boleh baca bestnya bisnes Shaklee di sini 



Dalam zaman "Rakyat didahulukan" ini dan bil elektrik dan tol akan disemak semula dengan maksud 'dinaikkan semula'. Buatlah langkah bijak utk berubah. Jangan hanya ada satu sumber pendapatan. Banyakkan sebelum terlambat. Buat side income yg menguntungkan diri sendiri dan keluarga dan jadikan matlamat hidup bebas kewangan menjadi impian kita. Sapa tak nak kan?! Jika uols sudah bersedia nak berubah sila klik di sini

Saya?! Alhamdulillah dengan Shaklee, saya bukan saja bebas kewangan, bahkan dapat kehidupan yg lebih ceria, sihat dan bahagia. 


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Maznifaeza Mustaffa
♥ sms/whatsApp:  016 - 5199271
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk info terkini


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?