Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Tips Berjaya Bisnes Shaklee - Ikhlas, Ceria dan Gembira

with 0 Comment

Shaklee National Conference 2014




Berakhir sudah Shaklee National Conference 2014 pada 9 Jun yang lalu. Program yang berlangsung selama 3 hari sejak 7 Jun yang lalu sarat dengan aura-aura positif yang amat berguna kepada kita untuk sentiasa maju dalam bisnes Shaklee. 


Tips Berjaya Bisnes Shaklee - Ikhlas, Ceria dan Gembira

Peluang begini tidak harus dilepaskan untuk kita meraih pengalaman dan tips yang dikongsikan daripada insan-insan hebat dalam majlis yang berlangsung sekali setahun ini. Wow! Nak berjaya dalam bidang apa jua sekalipun kita kena sentiasa positif dan salah satu caranya kenalah berdamping dengan insan-insan yang hebat. Betul tak?

Alhamdulillah bersyukur kepada Allah yang Maha Esa. Shaklee National Conference kali ini saya telah berjaya meraih 7 anugerah. Penat termengah-mengah mak buyung naik stage ambil anugerah tau! Dah minggu 37 uols! Hahahaha. Berkat usaha yang konsisten dan sokongan hebat daripada uols saya telah berjaya mara ke hadapan dalam bisnes ini. Insyallah doakan saya untuk terus istiqamah berkongsi kebaikan Shaklee dengan lebih ramai orang dengan ikhlas, ceria dan gembira!









Alhamdulillah! Alhamdulillah! Alhamdulillah! Semoga kejayaan ini tidak teroktah di sini. Semoga kejayaan yang tidak seberapa ini tidak membuatkan saya lupa diri dan takbur. Jadilah seperti resmi padi semakin berisi semakin tunduk aksinya! Saya tetap maznifaeza yang sama uols kenali dan sentiasa sedia berkongsi kebaikan Shaklee dengan semua orang dengan perasaan yang ikhlas, ceria dan gembira.

Tips berjaya bisnes Shaklee

Ikhlas

Ini adalah element paling penting sekali yang perlu ada pada setiap Shaklee Independent Distributor untuk berjaya bisnes Shaklee. Kenapa perlu ikhlas? Saya telah menyaksikan ramai yang kecundang dalam bisnes Shaklee jika niat di hati tidak betul. Mereka mengejar imbuhan dan ganjaran semata-mata. Hanya nak mengaut keuntungan sahaja. Ada yang memaksa customer beli shaklee. Lagi teruk ada yang tidak pernah rasa pun kebaikan shaklee ni. Macam mana tu? Nak jual shaklee tapi diri sendiri pon tak pernah amalkan Shaklee. Ini semua bukan cara saya! 

Perbetulkan nawaitu kita. Kita nak berkongsi kebaikan Shaklee dengan ramai orang. Kita nak bantu kepada mereka yang memerlukan Shaklee. Kita nak galakkan lebih ramai mempunyai kesedaran bahawa kesihatan yang sihat bukan untuk diabaikan. Kita dah rasa kebaikan Shaklee dan kita patut sebarkan perkara baik ini kepada orang lain. Insyallah segala bentuk imbuhan dan ganjaran akan menyusul dan dibalas Allah nanti! Percayalah! What  goes around comes around!

Ceria

Ini juga element penting jika kita nak berjaya bisnes Shaklee. Kena sentiasa ceria. Macam mana nak ceria? Do what you love! Jangan paksa diri untuk buat perkara yang kita tak suka. Kejayaan memang tidak akan menjelma jika kita tiada hati pada kerja yang kita lakukan itu.

Sedut segala aura-aura positif dan boostkan kepada bisnes kita. Jauhilah anasir-anasir negatif yang boleh buat kita murung, marah, sakit hati dan sebagainya. Barulah kita boleh sentiasa ceria untuk menyebarkan kebaikan Shaklee kepada orang lain. Kita kena enjoy melakukan bisnes Shaklee. Insyallah masalah sebesar gajah akan nampak seperti kuman jer dan dapat diatasi dengan perasaan ceria. 

Gembira

Sentiasa tanamkan dalam diri untuk mengembirakan orang lain dengan Shaklee. Kita memang rasa bertuah kerana kekuatan Shaklee terletak kepada produknya. Apa lagi yang ditunggu? Tugas kita hanya menyebarkan kebaikan Shaklee kepada lebih ramai orang di luar sana. Apabila mereka gembira kita pun turut gembira. Kekadang tu boleh mengalir air mata saya ini dek terharu kegembiraan mendapat khabar seperti ini:

"Puan Mazni, terima kasih kerana memperkenalkan saya dengan set kesuburan Shaklee. Akhirnya saya hamil juga selepas 4 tahun berumah tangga"

"Seronoknya! Tqvm sis Mazni! Set milkbooster Shaklee ini sangat best. Susu saya banyak dan baby pon cepat kenyang dan tidak meragam. Insyallah saya akan menyusukan dia sehingga 2 tahun"

"Alhamdulillah, kini emak saya sudah boleh solat dengan sempurna. Kesakitan pada lutut  sudah hilang. Paras gula mak saya pun stabil dan doktor pun terkejut dengan tahap kesihatan emak saya yang baik sekarang."

"Syukur Alhamdulillah. Daripada saya consumer tegar shaklee kini saya sudah mampu mendapat pendapatan 4 angka sebulan dengan Shaklee. Bolehla duit itu buat beli basikal sekolah anak. Anak saya happy sangat sebab tak perlu berjalan kaki jauh untuk ke sekolah setiap hari. Terima kasih kepada kak Mazni kerana gigih memberi tunjuk ajar selok belok bisnes Shaklee ini."

Kegembiraan mereka kebahagian kita. Shaklee boleh menggembirakan kita semua. Ingat untuk berjaya dalam Shaklee kena ada 3 perkara ini. Ikhlas, ceria dan gembira! 

Rahsia Menjana Income 4 angka Shaklee Dalam Masa 3 Bulan. Sila baca best buat bisnes Shaklee (sila klik).

Nak tahu bagaimana saya boleh terjebak dengan bisnes Shaklee ini? Sila klik di sini 

Sebarang pertanyaan dan pendaftaran keahlian Shaklee  boleh hubungi saya di:

Maznifaeza Md Mustaffa
♥ sms/whatsApp: 016-5199271
♥ Emel : maznifaeza@gmail.com atau superbvitamin@gmail.com
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk info terkini









0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?